Všechno důležité v jednom řešení
Hledáte možnosti, jak by si vaši klienti mohli přivolat pomoc v nouzi nebo jak zabezpečit budovu? Potřebujete hlídat odchod osob se ztrátou orientace? Chcete mít přehled a podklady o práci vašich zaměstnanců? Vše najdete v HelpLivi.
Celý systém tvoří signalizační zařízení – tísňová tlačítka, detektory a NFC čipy na jedné straně a bezpečnostní mobilní a webová aplikace na straně druhé.
Signalizační zařízení
Bezdrátová tlačítka mohou být buď pevně umístěna nebo je mohou klienti nosit komfortně u sebe. S vnitřními tlačítky si mohou přivolat pomoc z budovy a blízkého okolí. K přenosu zpráv z vnitřních tlačítek slouží přijímač HelpLivi. Venkovní přenosné GPS tlačítko funguje i mimo areál. Umožní GPS lokalizaci klienta i zpětný hovor.
Pro zabezpečení budovy můžete využít bezdrátové detektory požáru nebo úniku vody. V případě zaznamenání kouře nebo vody odešlou okamžitě informaci do systému HelpLivi. Požární detektor navíc signalizuje poplach i akusticky na místě.
Slouží zejména k evidenci činností personálu. NFC čipy nabízíme v různých provedeních. Jednoduše je umístíte v pokoji/bytě klienta nalepením nebo přišroubováním. Vaši zaměstnanci je pomocí mobilní aplikace nasnímají a zaevidují tak konkrétní vykonanou činnost. Seznam všech nasnímaných činností pak najdete ve webové aplikaci.
Slouží pro detekci opuštění objektu osobami se ztrátou orientace. Kamera snímá osoby, které se pohybují ve vymezeném odchodovém prostoru. Vyhodnocuje podobnost s biometrickými daty získanými z fotky klienta. V případě shody odesílá kamera přes speciální komunikační bránu identifikační číslo osoby do systému HelpLivi. V aplikacích se vyvolá poplach se jménem osoby a s identifikací kamery.
Podívejte se, jak může monitorování odchodu osob vypadat
Aplikace pro personál
Mobilní aplikace slouží pro jednoduché a rychlé odbavování poplachů. Personál je na poplach upozorněn zvukovou a vibrační signalizací. V aplikaci přehledně vidí, kdo si přivolává pomoc, a poplach může převzít. Má k dispozici detailní informace o klientovi, např. o jeho zdravotním stavu a medikaci (pokud je vyplněno). V případě venkovního tlačítka uvidí GPS polohu v mapě. Zobrazí se mu všechna zařízení, která používá a které z nich konkrétně stiskl. Před ukončením poplachu lze vložit komentář k řešené události.
Webová aplikace slouží pro nastavení a administraci celého systému. Editujete zde jednotlivá zařízení a informace o klientovi. Můžete vytvořit další uživatelské nebo manažerské přístupy. Nastavíte automatické režimy fungování systému, tzn. kam mají směřovat poplachy v určitou dobu. Můžete si zobrazit výpis všech událostí (vyvolaných poplachů) a NFC sestavy (činnosti nasnímané NFC čipy) za určité období.
Zaujalo vás HelpLivi?
Dejte nám vědět. Přijedeme k vám, vše předvedeme, proměříme a společně navrhneme řešení přímo pro vás.