HelpLivi a Chytrá organizace umožnily sdílet data svých systémů
V druhé polovině roku 2022 se obě společnosti rozhodly pro spolupráci. Propojení mezi systémy výrazně usnadňuje práci zaměstnancům v sociálních službách, které používají oba systémy.
Jaké výhody vám to přináší?
- Evidence péče zadávaná přes hardwarové zařízení HelpLivi se automaticky propíše do Chytré organizace.
- Poplachy z tísňových tlačítek zaslané z HelpLivi pro přivolání pečovatelky či sestry se také objeví v Chytré organizaci.
- Seznamy klientů či pacientů a zaměstnanců zadané do Chytré organizace nemusíte znovu zadávat do HelpLivi, uděláme to za vás.
- Možnost pracovat jednotně s vybranými daty obou systémů, mezi systémy probíhá nepřetržitá synchronizace dat.
- Získáte nové statistiky a výstupy, které vám pomůžou efektivně řídit organizaci.
- Zprovoznění funkce je na vyžádání a je zdarma
Hledáme cestu pro pohodlnější práci v sociálních službách a v systému HelpLivi.
Náš systém nabízí funkce:
- Chytrá organizace je cloudový systém pro vedení zaměstnanců, klientů, stravy, skladů, docházky a dalších agend včetně intranetu.
- Zdravotní část poskytuje pohodlné vykazování zdravotních úkonů na pojišťovny, sociální část moderně řeší zaznamenávání úkonů péče.
- Systém disponuje veškerými číselníky a poskytuje exporty pro MPSV (OK systém), mzdové softwary aj.
Zajímá vás systém HelpLivi? Neváhejte nás kontaktovat.