Přivolání pomoci

Bezpečí seniorů na prvním místě

HelpLivi systém nabízí široký výběr tísňových tlačítek podle typu využití např. v pokoji u lůžka, ale třeba i při pohybu v budově nebo venku. Je důležité rychle zasáhnout a klientovi pomoci.

Navíc je dobré mít přehled – co se stalo, kdy se to stalo a jak to bylo vyřešeno, abyste měli podklady pro evidenci vašich činností.

O poplachu potřebujete vědět nejen na sesterně

Jak to funguje

VÝBĚR TLAČÍTKA

Klientovi vyberete typ tlačítka podle jeho potřeb

PŘIVOLÁNÍ POMOCI

Pokud klient stiskne tlačítko, na mobilních terminálech se vyvolá poplach

PŘEVZETÍ POPLACHU

V aplikaci máte informace o klientovi a kdo poplach řeší

Další funkce, které HelpLivi nabízí

Automatická
detekce rizik

Upozornění na odchody dezorientovaných osob, na požár, únik vody a další

Evidence
péče

Rychlý záznam úkonů v mobilní aplikaci po načtení NFC čipu

Pomůcky
pro efektivní péči

Plánování událostí, vkládání poznámek, komunikace zaměstnanců přes chat

Zaujalo vás HelpLivi?

Dejte nám vědět. Přijedeme k vám, vše předvedeme, proměříme a společně navrhneme řešení přímo pro vás.

Menu