Přivolání pomoci

Bezpečí seniorů na prvním místě díky komunikačnímu tísňovému systému

HelpLivi systém nabízí široký výběr tísňových tlačítek pro seniory, která lze použít podle konkrétního typu využití. Můžete je umístit do pokojů u lůžka pacienta/seniora, ale také je klient může nosit při pohybu v budově nebo venku. Rychlá reakce a komunikace mezi sestrou a pacientem nebo pečovatelem a seniorem jsou naším hlavním cílem.

Navíc je dobré mít přehled – co se stalo, kdy se to stalo a jak to bylo vyřešeno, abyste měli podklady pro evidenci vašich činností. Náš komunikační tísňový systém nabízí také historii poplachů z tísňových tlačítek a export dat například pro rodinné příslušníky.

O poplachu potřebujete vědět nejen na sesterně

Jak komunikace sestra-pacient funguje

VÝBĚR TLAČÍTKA

Klientovi vyberete typ tlačítka podle jeho potřeb

PŘIVOLÁNÍ POMOCI

Pokud klient stiskne tlačítko, na mobilních terminálech se vyvolá poplach

PŘEVZETÍ POPLACHU

V aplikaci máte informace o klientovi a kdo poplach řeší

Další funkce, které HelpLivi nabízí

Automatická
detekce rizik

Upozornění na odchody dezorientovaných osob, na požár, únik vody a další

Evidence
péče

Rychlý záznam úkonů v mobilní aplikaci po načtení NFC čipu

Pomůcky
pro efektivní péči

Plánování událostí, vkládání poznámek, komunikace zaměstnanců přes chat

Zaujalo vás HelpLivi?

Dejte nám vědět. Přijedeme k vám, vše předvedeme, proměříme a společně navrhneme řešení přímo pro vás.