Pomůcky pro efektivní péči

Vše důležité na jednom místě

Speciální funkce aplikace usnadní předání informací mezi personálem a zajistí lepší plánování dne.

Mobilní aplikace funguje jako pomocník, který má všechny důležité informace po ruce kdekoli se pohybujete. V aplikaci můžete přímo u konkrétního klienta zjistit, jaká péče má být vykonána a jaké události jsou u něj naplánovány. Můžete doplnit důležité informace pro ostatní personál, vložit poznámku nebo napsat ostatním kolegům do chatu.

Webová aplikace slouží pro nastavení a administraci celého systému, najdete zde přehledně data o chodu domova. Zobrazíte zpětné záznamy o historii poplachů, realizaci péče a další. Data můžete exportovat pro tisk.

 

Usnadnění plánování a lepší komunikace

Jaké další funkce aplikace má

DŮLEŽITÁ PŘIPOMENUTÍ

V přednastavené době přijde personálu upozornění na nadcházející událost

PŘEHLEDY A SESTAVY

Přehledy klienta i zaměstnance – seznam poplachů, událostí i úkonů

TEXTOVÁ KOMUNIKACE

Chat v rámci pracoviště nebo celého domova

chat

Další funkce, které HelpLivi nabízí

Přivolání
pomoci

Tísňová tlačítka podle potřeb klienta pro použití uvnitř i venku

Automatické
detekce rizik

Upozornění na odchody dezorientovaných osob, na požár, únik vody a další

Evidence
péče

Rychlý záznam úkonů v mobilní aplikaci po načtení NFC čipu

Zaujalo vás HelpLivi?

Dejte nám vědět. Přijedeme k vám, vše předvedeme, proměříme a společně navrhneme řešení přímo pro vás.