Vše důležité na jednom místě
Speciální funkce aplikace usnadní předání informací mezi personálem a zajistí lepší plánování dne.
Mobilní aplikace funguje jako pomocník, který má všechny důležité informace po ruce kdekoli se pohybujete. V aplikaci můžete přímo u konkrétního klienta zjistit, jaká péče má být vykonána a jaké události jsou u něj naplánovány. Můžete doplnit důležité informace pro ostatní personál, vložit poznámku nebo napsat ostatním kolegům do chatu.
Webová aplikace slouží pro nastavení a administraci celého systému, najdete zde přehledně data o chodu domova. Zobrazíte zpětné záznamy o historii poplachů, realizaci péče a další. Data můžete exportovat pro tisk.
Usnadnění plánování a lepší komunikace
Jaké další funkce aplikace má
Další funkce, které HelpLivi nabízí
Automatické
detekce rizik
Upozornění na odchody dezorientovaných osob, na požár, únik vody a další
Zaujalo vás HelpLivi?
Dejte nám vědět. Přijedeme k vám, vše předvedeme, proměříme a společně navrhneme řešení přímo pro vás.